Нейролінгвісти  і  психологи,  доповнюючи  рекомендації  педагогів,   пропонують  пісні,  в  тому  числі  англійською,  як  методику  навчання   дошкільників  іноземної   мови.

Згідно  з  дослідженнями  на  апараті  МРТ  ,  під  час  прослуховування  музики  задіяні  практично  всі  ділянки  мозку,  в  той  час  як  при  читанні,  розгляданні  картинок,  повторенні,  залучається  лише  їх  певна  кількість.  Таким  чином  навчання  англійської  мови  через  пісні  вважається  одним  з  найбільш  результативним  і  корисним  в  плані  розвитку  мозку  та  зміцнення  нейронних  зв’язків.

З  пісень,  у  плані  навчання  англійської,  дитина  може  винести  правильну  вимову,  лексику,  граматичні  конструкції,  інтонацію.

Батьки  повинні   в  першу  чергу  захопити  прикладом.  Мама  просто  вмикає  пісні  англійською,  спочатку  як  легкий  фон,  потім  трохи  підспівує  музиці,  звертаючи  увагу  малюка,  що  це  цікаво  і  він  може  приєднатися.

Якщо  дитині  не  цікаво  зараз,  можна  запропонувати,  не  наполягаючи,  через  півгодини,  у  дітей  психіка  рухлива  і  вони  легко  переключаються.

Батьки  повинні  завжди  хвалити  дитину.  Дитина  сприймає  все  на  слух,  тому  вона  неминуче  буде  помилятися,  щось  плутати,  не  запам’ятовувати  одразу.  Батькам  важливо  не  тиснути  в  цей  період  постійними  поправками,  повтореннями,  виключити  слова  «запам’ятай»,  «  треба  так»,  «неправильно».  Обов’язково  хвалити  малюка  за  будь  які  досягнення,  показувати,  як  оточуючі  пишаються  його  здібностями.

Важливо  давати  знання  поступово.Нехай  малюк  з  декількох  простих  пісень  винесе  «о»  і  «а»  в  потрібний  момент,  адже  це  найпростіші  тексти  для  дорослого.  Після  того,  як  пісня  стала  добре  відома,  можна  починати  підказувати  окремі  слова,  чітко  вимовляти  їх,  роблячи  акцент  на  артикуляції.  Наприклад  промовляти   «хелоу»,  «ред»,  «сан»,  при  цьому  показувати  колір  чи  предмет,  м’яко  повторюючи  «червоний»,  «сонечко».

   Повинне  мати  місце  активне  слухання.   Будь  які  самостійні,  навіть  випадкові  спроби  дитини  говорити  англійською,  повинні  активно  підтримуватися,  заохочуватися.Батьки  повинні  показати  свою  причетність  і  дати  зворотній  зв’язок.  Так,  дитина  буде  думати,  що  пісні-це  розвага,  можливість  пограти  з  мамою,  поспівати  разом,  але  на  ділі  буде  проходити  поступове  напрацювання  лексики  та  вимови.

Джерело інформації:  Вихователь  –  англійської  мови

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *