Сучасне суспільство висуває високі вимоги до формування творчої активності особистості. Модернізація дошкільної освіти передбачає інтеграцію розваг, у тому числі театралізованої діяльності, в єдиний освітній простір дошкільного навчального закладу. З огляду на важливість дошкільного дитинства як базового періоду для формування способів пізнання, розуміння та відображення внутрішньої (психічної) та зовнішньої (Всесвіт) картини світу, змістом Базового компонента дошкільної освіти визначено освітні лінії, що забезпечують засвоєння дитиною способів (механізмів) розвитку (саморозвитку), набуття знань, умінь і навичок. Однією з форм, яка на наш погляд, відповідає потребам сучасного малюка, є театралізована діяльність та театралізована гра.

За твердженням К.С. Станіславського театр – це найкращий,  засіб для спілкування людей, для розуміння їх сокровенних почуттів. Це диво, здатне розвивати в дитині творчі задатки, стимулювати розвиток психічних процесів (пам’яті, мислення, уяви), удосконалювати тілесну пластичність, формувати творчу активність; сприяти скороченню духовної прірви між дорослими і дітьми.

Все життя дитини насичене грою, кожна дитина хоче зіграти в ній свою роль. У грі дитина не тільки отримує інформацію про навколишній світ, патріотичне виховання, мовленнєвий розвиток, закони суспільства, красу людських відносин, а й вчиться жити в цьому світі, будувати взаємини з оточуючими, а це в свою чергу, вимагає творчої активності особистості, вміння тримати себе в суспільстві, спілкуватися.

           Взявши до уваги сучасні вимоги до формування творчої активності особистості 19.12.2019 року в ДНЗ №12, відповідно річного плану робити ДНЗ №12 на 2019/2020 н.р., була  проведена педрада №2 «Організація театралізованої діяльності дітей дошкільного віку через виховання патріотизму та  мовленнєвого розвитку». Педрада проведена у формі ділової гри «Театральний вернісаж», мета якої була: систематизація знань педагогів з організації театральної діяльності дітей дошкільного віку;

розширення уявлень   про різновиди театрів для дітей; закріплення знань про педагогічному керівництві театралізованої діяльністю в дитячому саду.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *