Духовний розвиток — чи не найскладніший напрям у педагогічній роботі з дошкільнятами. Оскільки духовний потенціал особистості проявляється через її духовні потреби та цінності (інтелектуальні, моральні, естетичні), емоційну культуру, моральні та естетичні ідеали, світогляд, здатність до творчості, основні шляхи його формування у дошкільному дитинстві лежать у площині соціально-морального, емоційно-ціннісного, пізнавального, художньо-естетичного і креативного розвитку дитини.

         У дошкільному навчальному закладі № 12 на протязі тижня з 20.04 – по 23.04 було проведено різні види та форми роботи з дітьми з духовно-морального виховання.

         Основною метою було плекання духовності української нації, формування особистості на засадах християнської моралі, доброти, людяності, милосердя, чесності, працьовитості, виховання духовно багатої особистості, яка б усвідомлювала свою відповідальність перед Богом, Батьківщиною, народом.

         Під час різних режимних моментів і видів діяльності, педагоги формували уявлення в дітей про добро і зло, хороші і погані вчинки, милосердя, прощення, слухняність. Виховували повагу до старших, турботу про молодших, показували моральні зразки поведінки, викликали бажання бути кращими, добрішими, націлювали на неприйняття злих чи недобрих вчинків. На заняттях, у доступній формі педагоги ознайомили дітей з християнськими морально-етичними цінностями Святого письма; виховували у дитячих душах відповідальне ставлення до Батьківщини, ближніх людей, природи, та самих себе.

         Дітей знайомили з творами і літературою де діховність і мораль – головна мета. Вчили вірші, прислів’я і приказки народної мудрості, які вчать дітей бути добрими, чуйними, милосердними. Через малюнки діти передавали власні думки і почуття, про щирість і людяність.

         Педагогічний колектив впевнений в тому, що виховуючи чуйних, дбайливих, добрих серцем дітей, держава матиме світле майбутнє. Ми постійно докладаємо зусиль, щоб сформувати високоморальну молодь.

         Оскільки, духовне виховання – це постійний процес, який ніколи не доходить до завершення, і формування високоморальної особистості відбувається не тільки під час тематичних Тижнів духовності, моралі чи етики, але в повсякденному житті дошкільників поостійно.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *